דני מתארח אצל יהושפט ועוד 7 משחקים – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

שמונה משחקי כדורסל מצפים לנו הערב, כאשר במרכזם יעמוד הקרב בין פיניקס לקליפרס, ויחד איתו עוד 7 משחקים, כאשר גם דני אבדיה יראה שוב פרקט, והפעם בברקליס סנטר בברוקלין בו הוא קלע 15 נקודות במשחק הראשון של קדם העונה. חוץ מזה, דטרויט ובוסטון ייפגשו לקרב חוזר במשחק המוקדם, כמו גם גולדן סטייט ופורטלנד במשחק המאוחר, ויש גם עוד כמה משחקים בין לבין.

22:00 דטרויט פיסטונס (1- 4) – בוסטון סלטיקס (3-3):

במפגש הקודם בין הקבוצות היו אלה ג'רמי גרנט ודרק רוז שהעניקו לפיסטונס ניצחון בכורה מפתיע לעונה, והם כנראה אלו שאמורים לעשות את זה גם הפעם, יחד עם בלייק גריפין. הייז עוד לא נכנס לעניינים כל כך והרוקיז האחרים ביי וסטיוארט מביאים ניצוצות בהסתכלות לעתיד, אבל עליהם איש לא בונה לניצחונות בטווח הקרוב.

בבוסטון קצב הניצחונות עוד לא משביע רצון, במיוחד בגלל הקושי של מי שאינו בראון או טייטום לבוא לידי ביטוי התקפית. למשל, במשחק בין הקבוצות שלשום צמד הצעירים קלעו 53 ב-23/44 מהשדה לעומת 40 נקודות ב-16/39 של שאר 9 המשחקים ששותפו. הפציעה של קמבה והמעבר של היוורד לשארלוט צמצמו את העומק של בוסטון שגם ככה היה מצומצם יחסית לקונטנדריות האחרות.

המפתח של המשחק הזה הוא הנעת הכדור של בוסטון והיכולת של הסלטיקס לשתף שחקנים נוספים חוץ מבראון וטייטום, מה שיקשה עוד יותר על ההגנה של דטרויט שהרשימה שלשום.

רמת עניין של משחק: C+ – בוסטון תרצה לתקן את הרושם מהמפגש הקודם בין הקבוצות ודטרויט ירצו להוכיח שזה שהם נראו כמו קבוצת כדורסל לא היה מקרי.

הימור: פערי הרמות גדולים. בוסטון ב-15.

1:00 ברוקלין נטס (3-3) – וושינגטון וויזארדס (1- 5):

הנטס פתחו את העונה עם 2 ניצחונות מאוד מרשימים על גולדן סטייט ובוסטון, אבל מאז הגיעו כמה הפסדים לקבוצות הרבה פחות טובות והבעיה ההגנתית החלה לצוץ. דוראנט וקיירי עושים את שלהם התקפית, וגם ללא דינווידי יש מספיק כוח אש, אבל ההגנה מתקשה וברגעי ההכרעה גם ההתקפה פתאום פחות זורמת. החדשות הטובות הן כמובן היכולת הטובה של דוראנט, והוא כבר מזכיר לכולם למה קבוצה שלו צריכה להיחשב לפחות מועמדת ללכת רחוק בפלייאוף.

וושינגטון חגגו ניצחון בכורה על מינסוטה, ושוב הנוכחות החיובית של אבדיה בלטה, כאשר גם בניצחון ב-21 הפרש הוויזארדס היו במינוס 11 בדקות שלו, ו-11 היה גם מספר הנקודות שלו במשחק הדאבל-פיגרס הראשון בקריירה. ביל קלע 14 ברבע הראשון ודאג ליתרון, אבל היה זה רבע שלישי של 40- 14, אשר אבדיה שיחק את כל 12 הדקות שלו, מה שהכריע את המשחק.

עוד נתון בתחום שקשור לאבדיה – ב-157 דקות שלו על הפרקט עד כה העונה הוויזארדס עם רייטינג התקפי של 122.8 (יותר טוב מהקבוצה המובילה בתחום העונה – אטלנטה עם 121) ורייטינג הגנתי של 108.6 (קצת פחות מהספרס שמקום 15). בסך הכל בנט רייטינג זה יוצא 14.2 (שוב, יותר טוב מהמובילה – במקרה הזה מילווקי).

בדקות בלי אבדיה הרייטינג ההתקפי של הוויזארדס הוא 95.2 (טורונטו הכי קרובה עם 98.1), הרייטינג הגנתי של 115.6 (רק דנבר ויוסטון גרועות יותר) ונט רייטינג שלילי של מינוס 20.4 (גולדן סטייט הכי גרועים עם מינוס 14.5), ורק לאורי, שג"א, לו דורט, טאונס, דראגיץ', קייל אנדרסון, דמיון לי ובראד וונאמייקר רושמים מספרים שליליים יותר בדקות המנוחה שלהם, וזה בזמן שוושינגטון ככלל מחזיקה בנט רייטינג הכי טוב מבין הקבוצות המעורבות בסיפור הזה.

המפתח של המשחק הזה הוא היכולת של וושינגטון לייצר הגנה, בעיקר דרך הרכבים שמסוגלים לעשות את זה. אין להם הרבה כאלה, אבל כמה בכל זאת ניתן למצוא. בקצב של דוראנט וקיירי מול אין הגנה גם ביל לא יצליח לעמוד.

רמת עניין של משחק: B – המסע של ברוקלין יהיה מאוד מעניין העונה, וזה של וושינגטון מעניין לאור הקשיים. חוץ מזה, מדובר במפגש ראשון בין דוראנט לווסטברוק מאז שקיי די כבר לא בגולדן סטייט ומאז שגם ראסל מצא את עצמו מחוץ לאוקלהומה.
בפינה הישראלית מצפה לנו מפגש בין ה-MVP של הליגה המקומית שלנו בעונה הסדירה (דני אבדיה) ובין מי שזכה בתואר ה-MVP של הפיינל-פור (אמארה סטודמאייר, המכונה גם יהושפט).

הימור: וושינגטון מצליחים לא לחטוף תבוסות, אבל המאזן משקף היטב את מצב העניינים. ברוקלין ב-7.

1:00 ממפיס גריזליס (2- 3) – לוס אנג'לס לייקרס (4- 2):

ממפיס בלי מוראנט או ג'ארן ג'קסון אמור להיות סיפור עצוב, אבל ג'נקינס המאמן המרשים מצליח לחצוב מים מהסלע, כאשר דילון ברוקס קולע 19 באחוזים שאפשר לחיות איתם, קייל אנדרסון נותן 16, 9 ו-4 באחוזים טובים ויונאס נותן 15 ו-12. ברמת המאזן זה נראה פחות נורא ממה שמצופה מקבוצה שהגיעה קצרה לעונה וחטפה מכת פציעות לא פשוטה, אבל ברור שזה לא יחזיק כך הרבה.

הלייקרס מרשים לעצמם לשייט בנינוחות בעונה הסדירה וצמד הכוכבים יודע להתעלות כשצריך מדי פעם, כמו בצמד המשחקים נגד הספרס. אפשר לדבר על ההשתלבות של השחקנים החדשים, אבל אני מרגיש שזה קצת מוקדם מדי להגיע למסקנות, ובינתיים נאפשר להם להמשיך לשייט בנחת.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה על דיוויס ולברון. לממפיס יש את ולנצ'יונס ואנדרסון שהם שומרים סבירים מול דיוויס ולברון על הנייר, אבל המחשבה הזאת מעלה חיוך משועשע על פניו של פרנק ווגל, ככה שברור שממפיס יצטרכו פתרון קצת יותר מושקע.

רמת עניין של משחק: C+ – שתי קבוצות שנדמה שאין להן הרבה לחדש לנו בשלב הזה, ויריבות שנוטה לכיוון צד אחד באופן די מובהק. נציין רק ששתי הקבוצות האלו לא נפגשו מעולם בסדרת פלייאוף, מה שלא מפתיע כל כך בהינתן שממפיס השתתפו בפלייאוף רק ב-10 עונות (מתוכן הלייקרס עלו רק ב-5) וב-14 סדרות פלייאוף בסך הכל.

הימור: אני אישית מחבב יותר את ממפיס, אבל לא בונה על זה בכלל. הלייקרס ב-13.

2:00 מינסוטה טימברוולבס (2- 3) – דנבר נאגטס (1- 4):

השאלה הראשונה של המשחק הזה היא מה אפשר לומר על קבוצה שקיבלה בראש מקבוצה שנדמה היה להרבה אנשים שהיא בדרך למאזן 0- 12, והתשובה תהיה שככה זה ב-NBA והדברים לא צפויים, ואנחנו בכל זאת במאזן טוב יותר מהקבוצה שהעפילה לגמר המערב. יוקיץ' שמע והתייצב לעבודה, והערב הוא יקבל הזדמנות לשנות את זה. אם צריך לומר משהו על מינסוטה, אז נציין שאדוארדס משתלב בינתיים לא רע.

הזכרנו את זה שדנבר במאזן רע, בניגוד מוחלט לעונות קודמות אז הנאגטס פתחו טוב למרות פתיחות פחות טובות של יוקיץ'. הפעם קורה בדיוק ההםך, כאשר יוקיץ' רושם ממוצעי 23, 11 ו-13, אבל דנבר מוצאים את הדרך להפסיד ב-4 מתוך 5 משחקיהם הראשונים העונה. עכשיו הם גם יבלו קצת ללא מייקל פורטר ג'וניור, מה שאולי ישפר את ההגנה.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של מינסוטה על יוקיץ', אם ישנה כזו. בלי זה יוכל הסנטר להמשיך את הפתיחה המרשימה שלו, והפעם זה כנראה גם יספיק לניצחון.

רמת עניין של משחק: B- – דנבר מחפשים דרך להתאושש מהפתיחה הרעה במישור הקבוצתי, ואילו מינסוטה רוצים להישאר בעניינים גם בלי טאונס.

הימור: יש כאן קבוצה עדיפה והיריבה בלי הכוכב הראשי. דנבר ב-18.

2:00 סאן-אנטוניו ספרס (2- 3) – יוטה ג'אז (3- 2):

הספרס אמנם הפסידו פעמיים ללייקרס, מה שהוריד אותם למאזן שלילי, אבל יש לא מעט סיבות לאופטימיות, הן בגזרת הצעירים, והן בגזרת הותיקים. מארי ודרוזן הם השניים הבולטים עד כה, ושניהם נראים טוב מאוד במדגם המצומצם של חמשת המשחקים הראשונים של העונה, כאשר גם ההגנה עלתה מדרגת "רעה" בעונה שעברה לדרגת "ממוצע" בינתיים.

יוטה נמצאים בשלב אחר של התהליך, ובו הם צריכים לפענח איך משלבים היטב את הסגל שלהם ששווה על הנייר יותר מהתוצאות בפועל. יותר מאשר הניצחונות, את קווין סניידר וחבורתו מעניין איך למצוא את השילוב האופטימלי בין קונלי, מיטשל, אינגלס ובוגדנוביץ', כאשר בינתיים זה תורו של קונלי להצטיין, בניגוד מוחלט לעונה שעברה.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה האישית של שחקני הספרס על הסקוררים של יוטה, מכיוון שבאלמנטים הקבוצתיים מדובר בהגנה לא רעה, אבל כמעט בכל שלב עשוי להיות מיס-מאצ' אותו ינסו הג'אז לנצל.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות מעניינות שלא לגמרי ברור מה לצפות מהן העונה, למרות שאנחנו כנראה נקבל הסכמה די גורפת שיוטה קבוצה טובה יותר.

הימור: כאמור, כנראה יהיה קל להסכים איזו קבוצה טובה יותר יוטה ב-9.

3:00 שיקגו בולס (2- 4) – דאלאס מאבריקס (2- 3):

שיקגו יגיעו ללא כמה שחקנים שנמצאים בבידוד, ובראשם לאורי מרקאנן, ובהתחשב בכך שהם ניצחו העונה רק את וושינגטון, אפשר לומר שקפיצת המדרגה של הקבוצה היא די מינימלית בשלב הזה. לאבין וקובי וויט נראים לא רע בקו האחורי, אבל וונדל קרטר לא לגמרי יציב וכך גם הספסל שבלט בעיקר נגד וושינגטון.

אצל דאלאס הנושא המרכזי על הפרק הוא האחוזים המזעזעים של לוקה דונצ'יץ' מחוץ לקשת. כל כך גרועים, עד שמשחק של 3/10 הכפיל אותם פי 2. גם בגזרת הצוות המסייע העסק נראה פחות טוב, ומזל שהייתה מחצית אחת יוצאת דופן בסטייפלס סנטר שגורמת לעסק להיראות סביר.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של שיקגו על לוקה. המספרים הכוללים שלו סבירים לשחקן במעמדו, למרות האחוזים הרעים, והגנה שלא תצליח להתמודד איתו תסבול בכל מקרה.

רמת עניין של משחק: B- – הקו האחורי של שיקגו מראה ניצוצות, וכך גם כמה שחקנים אחרים, בזמן שמדאלאס אנחנו מצפים ליותר, ולא זוכים לזה בינתיים.

הימור: דאלאס פשוט נראים רע בינתיים. שיקגו ב-5.

3:00 פיניקס סאנס (5- 1) – לוס אנג'לס קליפרס (4- 2):

פיניקס מחזיקים במאזן הטוב ביותר בליגה בשלב הזה של העונה, בפתיחה שמזכירה במובנים מסוימים את הפתיחה הטובה של העונה שעברה – מאזן מעולה עם מקום לשיפור. הפעם זו קבוצה שנראית יותר ויותר מרשים ויש לה עוד כמה שחקנים שיכולים להתקדם ולהשתפר, ובראשם אייטון שלא מרשים בינתיים, אבל צפוי להשתפר בהמשך.

הקליפרס חטפו 50 הפרש במחצית רק לפני שבוע, ונדמה שזה לא ממש מזיז להם, מכיוון שרק הפלייאוף מעניין אותם. עם זאת, כל דיבור על הפלייאוף לא ישנה את זה שחסר להם רכז ובינתיים נראה שהם מתכחשים לעניין, מה שלא אמור להחזיק זמן רב.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הקליפרס כנגד הנעת הכדור המצוינת של הקליפרס, מכיוון שמול הירו-בול של בוקר ופול יהיה להם קל יותר להתמודד.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות מאוד מסקרנות שפתחו די טוב את העונה, ולשתיהן יש עוד הילוך אחד לפחות להעלות. המשחק הזה גם צפוי להתקיים מיד אחרי קרב הפוטבול הגדול של לוס אנג'לס ראמס נגד אריזונה קארדינלס, שם המפסידה ככל הנראה תודח. לכאן יגיע אחד הצדדים עם רצון לשמח את האוהדים המקומיים בענף המשני עבורם לערב זה.

הימור: הסאנס לוקחים את השלב הזה של העונה קצת יותר ברצינות ובוקר ירצה לנקום על ארון דונאלד. פיניקס ב-8.

3:30 גולדן סטייט ווריורס (2- 3) – פורטלנד טרייל בלייזרס (3- 2):

רק שלשום התקיים משחק בין הקבוצות שהסתיים בתבוסה צורבת עבור גולדן סטייט, מה שהראה שניצחונות על שיקגו ודטרויט זה שיפור מהעונה שעברה, אבל רחוק מלהיות מספיק כדי לאיים על הפלייאוף. כמובן שעוד מוקדם לומר, אבל יש ללוחמים לא מעט סימנים מדאיגים ולסטיב קר מצפה אתגר גדול בתקופה הקרובה, כאשר גם מסטף מצופה שיפור.

פורטלנד הרגיעו קצת את פתיחת העונה הבינונית, וכעת המאזן נראה טוב יותר, אבל כרגע קשה להכריע אם זו קבוצה שתאיים על השלבים המתקדמים של הפלייאוף או כזה שתיאבק על ההשתחלות למקומות האחרונים בקושי. בין כה וכה, הבלייזרס ירצו לנקום שוב ביריבה ותיקה מולה הם סובלים ממאזן 1- 12 בפלייאוף בשנים האחרונות, ועכשיו זו הזדמנות להשלים ניצחון כפול.

המפתח של המשחק הזה הוא הקליעה של סטף. בימים שהיא נכנסת ההגנה מסתבכת וההתקפה חוגגת בכל הכיוונים, אבל בימים שהוא מתקשה מרחוק החיים של ההגנה הרבה יותר קלים, ובצד השני ההתקפה של פורטלנד תעשה את שלה ככל הנראה.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שקשה להכריע כמה הן שוות, ויריבות שקיימת כבר כמה שנים, בעיקר מצד הבלייזרס שנחושים תמיד נגד הווריורס.

הימור: הבלייזרס טובים יותר משמעותית מהגרסה הנוכחית של הווריורס. פורטלנד ב-15.

ונסיים עם החידה השבועית – וושינגטון פתחו עונה עם 5 הפסדים לפני הניצחון על מינסוטה. הפעם הקודמת בה הוויזארדס פתחו עונה עם 5 הפסדים או יותר הייתה בעונת 2013. כמה הפסדים רצופים היו להם אז?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
285 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
Admin
03/01/2021 14:16:15

אחלה פריוויו, פורטלנד-גולדן המשחק של הלילה

רועי ויינברג
Admin
03/01/2021 14:16:40

אחרי פניקס-קליפרס, במחשבה שנייה

דביר שרף
דביר שרף
03/01/2021 14:21:24

אשמח למקרא של הסימנים של רמת העניין.
סליחה על הבורות

המשגיח
Admin
03/01/2021 14:25:11

יופי של פריוויו

Zion king
Zion king
03/01/2021 14:29:04

אם לגריפין יש שכל הוא עושה טרייד להנחית את ג'וש ג'קסון בפליקנס , מתאים בול לכנף , לונזו חוזר לרכז .
ג'וש בשוטינג גארד מאזן את הקבוצה , 8'6 שיודע לעשות הגנה והתקפה .
לונזו ג'וש אינגרם זאיון אדמס
כמה שצחקו אל גרמי גראנט בסוף הוא צוחק על כולם ומוכיח שהוא יודע לעשות גם נקודות .
דטרויט איכשהוא לא נראים כזה רע , יש בסיס לא רע לעתיד , במקומם עושה באיאוט לבלייק

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Zion king

מתאים בול לכנף, לונזו חוזר לרכז, מאזן את הקבוצה, את השלשות היחידות קולע המסקוט בהפסקות.

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 16:49:14

תתחדש על הגראווטאר חבריקו. הרבה צבע… 😉

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

מסיח את הדעת?

etayle
etayle
03/01/2021 17:11:09

יופי של גראווטר. אם אני מזהה נכון זה מ5.11.

Remember, remember, the Fifth of November
Gunpowder treason and plot
I see no reason why gunpowder treason
Should ever be forgot

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  etayle

כן… לא.
אתה טועה ובכל כך הרבה מובנים.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מה שכן, התוכנית המקורית שלי של לשים את המדרגות של מוזיאון הפאנק ברייקייאוויק שם כתוב No Gods No Masters נכשלה כי לא מצאתי גרסא בוורוד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/01/2021 18:28:09

there is always photo editing

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אף פעם לא יוצא לשביעות רצוני כשאני מנסה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/01/2021 18:33:41
Reply to  etayle

we live in an age where image search is just a click away

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zion king

חחח עוד פעם אתה אוכל את החרא של גוש גקסון? זה שחקן פח לקבוצות כמו דטרויט לא למשהו רציני.
אתם צריכים רכז בקליבר גבוה. בעמדות 3 4 5 אתם מסודרים.
סנטר מחליף הייתי הולך על וויטסייד מתאים לכם במקום שחקן הכדורעף הייז.
עכשיו רכז בקליבר גבוה יבוא בדראפט תקווה לעונה גרועה לגיילן סאגס ואתם מסודרים 😎

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 16:47:43

ברוקלין נגד ווש. באסה 🙁 תודה על הפריוויו.
בלי קשר – ברוקלין נכון להיום משחקת כדורסל טיפש וזחוח ברמה מקוממת ממש. דוראנט חייב להפסיק עם הסוציאליזם. זה אולי ההבדל העיקרי בינו ובין אל בי ג׳יי.
.
מישהו כתב יפה על אוק סיטי ויוסטון. זה די אנ איי של מועדונים תחרותיים. אני חוזר לעגלות הישנות במערב. בג׳ון וול ננוחם (לפני שלוש שנים ראיתי אותו בקאפיטל וואן בשניים ממשחקיו האחרונים לפני הפציעה. קניתי לבן גופיה מקורית. המארח דחק בי לקנות אחת של ביל. התעקשתי על וול. הבן לא מוריד אותה (טוב כבר גדל). בכל מקרה, עכשיו יש בבית גופיה קלאסית של ווש. פתאום נהייתה אקטואלית 🙂)

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

Holy John Birch Society, Batman!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂
במקום לתרוע לנו את גרמי גראנט ב10 היו תוקעים את אבדיה מול דוראנט חבל

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 20:42:05

קשה לצפייה. אני מאחל כישלון לשני הצדדים. בפועל אהיה בעד ווש, אבל לא נראה לי שיש סיכוי. בגלל החבר׳ה של המשחיל שלך.
.
אפרופו גראנט – לגוס – תעשו פלייאוף? נראה לי הצב הסרבי קוטף מחמאות וחוטף בראש. שנאמר: ויקטוף ויחטוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הנטס ינגבו יהיה סקור גבוה אבל לא כוחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הטריפל דאבל של הסרבי הוא עבור הנצחון ושל ראס זה לעצמו 😎

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

🙄
כי אני זה שמייחס חשיבות לטריפל דאבל ולא לאיך קבוצה משחקת?

אור
אור
03/01/2021 22:04:46

חד משמעית שמעון. חוץ מ"טריפל דאבל" מה הבסיס להשוואה בכלל

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

למה לא שמעתי יותר על הלואו קי לבאר הזה קודם?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

וזה משתפר – אבא באגלי מחק את הציטוט, אבל צייץ מחדש מישהו שהספיק לצלם את הציוץ המקורי.

אור
אור
03/01/2021 22:04:13

מה זה חשוב כל הם מאמינים שהבחירה בו לפני לוקה הייתה נכונה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חיים, אחלה פריוויו ללילה חד צדדי למדי.
.
לדעתי הקליפרס יחזרו לסורם ויגברו על פיניקס, יש להם מוטיבציה אחרי שהפסידו ליוטה במשחק האחרון.
.
ספרס יוטה בהחלט יהיה מעניין, למרקוס ודרק וייט בספק למשחק, אז אני מהמר על יוטה, בהפרש זעום, אבל בהחלט יתכן נצחון ספרסי מפתיע בהובלת קוואי 2.0 הידוע בכינויו קלדון ג'ונסון המלך.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/01/2021 18:45:02

פריוויו מעולה, תודה רבה. נשאר רק לקוות שההעובדה שאצפה בבוסטון הערב לא תנחס אותם, כהרגלי. זה מבאס להיות מישהו שלא מאמין באמונות טפלות, ועדיין מייצר כמויות נאחס בלתי נדלות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דטרויט כאלה פחים שגם הנאחס לא יעזור

מנחם לס
Admin
03/01/2021 19:00:33

וואו…איזה יום עמוס בכדורסל ופוטבול. תודה דובי על פריוויו מעולה, כרגיל.

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 20:47:34

עשרת הדיברות של המאמן בוב גונן, קצת ישן אבל חלקן טופס גם היום.
1. היא לא מעניין.
2. דיבר דיברה (תקשורת בהגנה)
3. היא לא ניתן פשרות,
4. היא לא ניתן לפתוח ולסגור את הברז,
5. פאס דה בול טו דה אופן מאן,
6. טייק ווט דה דיפנס גיבס יו,
7. דיפנס איז אן אופורטיוניטי,
8. יו קאנט ווין א-וור ביי יור סלף,
9. פרוש בכנף ימין (רוץ את כל הדרך ותאמין שימסרו לך)
10. דונט דיי און א-ראן

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 21:19:02
Reply to  דה שוט

תופס לא טופס 🤦‍♂️ 🙂

popo
popo
03/01/2021 21:42:16
Reply to  דה שוט

😊😊🤣

MosheL
MosheL
03/01/2021 21:51:57
Reply to  דה שוט

אש בהגנה (רצתי ללא תועלת במשך שני אימונים שלו אחרי גל קנז)

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 23:08:21
Reply to  MosheL

פששש גל קנז! כבוד

אור
אור
03/01/2021 22:03:30
Reply to  דה שוט

ענק!

popo
popo
03/01/2021 21:47:24

לא נפתח פה דיון ,לאור המשחקים האחרונים, מה התקרה של ג'רמי גרנט. אם הוא ממשיך ככה אז נער המגבות של ווסטברוק מאוק' הולך להבחר לאולסטר יחד עם נער המגבות השני ,סאבוניס.
מפתיעה ההתקדמות של שניהם.

רועי ויינברג
Admin
03/01/2021 22:19:23

החמישייה הפותחת של בוסטון רעה ממש (לא רק בגלל מה שאנחנו רואים עד עכשיו). לא מבין למה גרנט או רוברט וויליאמס לא פותחים, או טיג וטייטום כ-4

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/01/2021 22:23:52

הסלטיקס שוב במשחק נטולהגנה בתחילת המשחק.
עצוב לי ממה שנהיה מהקבוצה הזו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/01/2021 22:25:11

טוב שגריפין קצת חלוד אחרת היו כבר 35 נקודות לדטרוייט

רועי ויינברג
Admin
03/01/2021 22:24:18

ג'יילן בראון מעולה, החולצות של הסלטיקס פחות

popo
popo
03/01/2021 22:28:15

הנה מילים מוזרות שלא חשבתי לומר אי פעם,
הפיסטונס סימפטיים למדי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

סתם מחשבה שעלתה לי – יכול להיות שסיאקאם מדשדש כי הוא חושש שטורונטו יטרידו אותו ליוסטון (או למקום אחר כחלק מעסקת הארדן)? יכול להיות שהשחקנים יודעים יותר מאיתנו על מה שקורה במגעים השונים ומושפעים מזה.

רועי ויינברג
Admin
03/01/2021 22:45:49

יש מצב. 17 עבירות ב-3 משחקים זה משהו מנטלי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/01/2021 22:55:44

אןייייייייייייייייייייייייייייייייי
פול ווסטפןל הגדול הלך לעולמו.
עכשיו עצוב לי.

popo
popo
03/01/2021 23:15:57

מראים עכשיו את התקציר של הוקס נטס
וחושב על וושינגטון שהולכת לטבח הזה בעוד שעתיים…
גיבור מי שנשאר לראות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/01/2021 23:30:02

פול ווספול לא איתנו יותר אבן נכון לרגע זה גיילן בראון השחקן עם הכי הרבה נקודות באן בי איי.
השנה הוא וטייטום באולסטאר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/01/2021 23:36:26

סטיבנס לוקח פסק זמן בול בזמן, לפעמים מתפלק לו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/01/2021 23:40:01

כמה איבודי כדור יש לסלטיקס ברבע השלישי, זה לא ייאמן. עדיין משחקים בזלזול.

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 23:45:16

בראון מנגב, נעליים שחורות 😎

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 23:50:38

רוז רק רוצה לאבד

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 23:51:17
Reply to  דה שוט

עדיין הכי זריז. מדהים

דה שוט
דה שוט
03/01/2021 23:56:22

אוג׳ליי צולף, וויי וויי

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 0:04:11

מיכאליוק תותח

שחר אלוני
04/01/2021 0:12:48

בבוסטון הכל נראה קשה עוד מהפלייאוף, אולי זה יעבור בהמשך העונה

nola
nola
04/01/2021 0:22:36

בראון פור דה ווין!!!

המשגיח
Admin
04/01/2021 0:22:55

בונא ג'יילו בראון… איזה משחק ואיזו עונה שלו

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:22:58
Reply to  המשגיח

הנגר ג'יילן בראון?

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 0:24:46

שוויון 20 שניות. אחלה משחק

שחר אלוני
04/01/2021 0:27:22

על כל 20 שניות משחק יש 4 דקות הפסקה, ולרוב זה זריקות עונשין, עניין לא פשוט לצפיה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 0:27:52

טייטום קלאץ׳

שחר אלוני
04/01/2021 0:29:27

בוסטון בשיניים, בסדר, העונה רק התחילה, חצי מהקבוצות עוד בהרצה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 0:30:34

ברכות רזיאל, הלך קשה. גריפין במופע אימים ברבע הרביעי כולל החלקה בהגנה על טייטום והדיפת כדור ברזל בזריקה האחרונה

SWIv
SWIv
04/01/2021 0:32:29

גריפין פישל גם בהגנה בסוף במהלך של טייטום וגם בהתקפה האחרונה
וגם קצת לפני החטיא שתי שלשות פנויות
בפעם השלישית שהיה פנוי כבר לא מסרו לו

nola
nola
04/01/2021 1:13:31

אבדיה לא רגיל לכדרר כבר

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:22:22
Reply to  nola

עצוב

מנחם לס
Admin
04/01/2021 1:16:09

שלשה וריבאונד לאבדיה (וגם איבוד כדור) אבל התחלה טובה. תראו רק כמה הוא פנוי ולא מוסרים לו!

לילי
לילי
04/01/2021 1:16:34
Reply to  מנחם לס

ובלוק על קיירי!! 😊

מנחם לס
Admin
04/01/2021 1:18:04

מה אבדיה מרים את היד כאילו עשה פאול על אירוינג?

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:21:24

ווש חמודים. כיף לראות אותם. ברוקלין רישמית הקבוצה עם הכדורסל הכי פחות חכם בליגה. נאש ממש מאכזב. מה ג׳ורדן עושה על מגרש כדורסל? הבעייה שכל התקפה אני רוצה שיהיה סל. בשני הצדדים 🤦‍♂️

אור
אור
04/01/2021 1:27:31
Reply to  דה שוט

מעצבן כי במשחק שניים הראשונים זה לא היה ככה

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:21:49

אבדיה זה צער בע"ח בוושינגטון

popo
popo
04/01/2021 1:23:21

הרבע הראשון של ווש טוב
אבל תמיד הוא טוב .
ההתרסקות היא בדר"כ במחצית השניה.
אבל מול ברוקלין זה כן מעניין

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:27:11

יואו איזה שקר.
ואין ריפליי בנוהל

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:28:19

בגדול, וושינגטון זו הקבוצה עם הכי הרבה אגואיסטים והכי פחות תרגילים בליגה.
בקטן, גם.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:35:08

אתה נופל בסטיגמות. ברוקס לא נופל מחצי מהמאמנים בליגה. אין לו כלים. החזיק יפה מול פילי, ביל הפסיד מול שיקאגו. דווקא הקבוצה של נאש מציגה משחק חסר כל מחשבה. קודם סטיבנס ייבש את בראון עם 12-14 מהשדה! בסופו של דבר השחקנים מכריעים

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:39:51
Reply to  דה שוט

הרבה יותר מדי מילים כדי לתאר ערימת חרא

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:42:37

אין שם כלים. כוכב ורבע, ושחקני דרג שלישי

shadow
shadow
04/01/2021 1:30:21

קיירי פשוט רוצח

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:30:56

קיירי העז של הסקילס

מנחם לס
Admin
04/01/2021 1:31:29

מה שהושיב את אבדיה היה הצורה שהאריס עבר אותו כאילו היה עמוד חשמל

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:32:00

בואו נסתכל על הדבר החיובי – דני יקבל אחלה כושר מלרוץ למעלה-למטה

popo
popo
04/01/2021 1:32:00

וואלה ווש נראית קבוצה!

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:33:49
Reply to  popo

בטח קבוצה… אבל קבוצה מחורבנת.
כמו שאומרים: במילה אחת – טוב. בשתי מילים – לא טוב.

לילי
לילי
04/01/2021 1:34:16

השחקן שהכי מרשים אותי בוושינגטון זה בכלל תומאס בראינט.
הוא עומד להיות סנטר מצויין בשני הצדדים של המגרש, גניבה של המכשפים.

Smiley
Editor
04/01/2021 1:37:24
Reply to  לילי

לא נראה לי שמזילים דמעה ב-LA…

לילי
לילי
04/01/2021 1:38:07
Reply to  Smiley

אמת, אבל להביא אותו בבחירה 42??
גניבה.

Smiley
Editor
04/01/2021 1:43:20
Reply to  לילי

נכון. הוא עושה מה שהוא יודע וגם שיפר את הקליעה מבחוץ.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:36:35

אתם נופלים בסטיגמות. ברוקס לא נופל מחצי מהמאמנים בליגה. אין לו כלים. החזיק יפה מול פילי, ביל הפסיד מול שיקאגו. דווקא הקבוצה של נאש מציגה משחק חסר כל מחשבה. קודם סטיבנס ייבש את בראון עם 12-14 מהשדה! בסופו של דבר השחקנים מכריעים

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:39:49

וויי וויי ראס עושה שטויות זה כואב בעיניים

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:42:01
Reply to  דה שוט

חכה שנייה, תיכף הוא מתפוצץ

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:43:47

😎😎

המשגיח
Admin
04/01/2021 1:40:17

בונא ווסטברוק פשוט נזק

המשגיח
Admin
04/01/2021 1:44:07
Reply to  המשגיח

התכוונתי ענק

המשגיח
Admin
04/01/2021 1:44:22
Reply to  המשגיח

סתם. הוא באמת מזיק, אבל יש לו רגעים יפים

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:41:20

אני חושש שברטנס לא היה עובר את תו התקן לקונוס. ואני מאוהדיו הגדולים ביותר באתר.

popo
popo
04/01/2021 1:49:21

מה זו ההגנה של ווש?
איפה היא היתה עד היום?

Smiley
Editor
04/01/2021 1:41:46

אם חשבתי שהוויזארדס ניצחו את הטרייד של ווסטברוק-וול, הגיעו השתי דקות האחרונות של ווסטברוק ברבע הראשון

לילי
לילי
04/01/2021 1:44:19
Reply to  Smiley

ואז פתיחת הרבע השני ואני חושבת שאולי, אבל בפנים עמוק עמוק יודעת שלא.

Smiley
Editor
04/01/2021 1:45:03
Reply to  Smiley

והנה הוא חוזר לעניינים עם נקודות ואסיסט

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:43:27

אני לוקח את ראס לפני וול

לילי
לילי
04/01/2021 1:45:56
Reply to  דה שוט

האמת שגם אני אבל בעיקר כי וול מפחיד אותי.

Movazana
Movazana
04/01/2021 1:44:51

אני כל פעם מותי מכמה ראס שחקן איום.הוא הגואט של דיסוננס בין הסטטיסטיקה למשחק בפועל . מוח אפרוח.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:46:18

ברוקלין זה חנות נעליים

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:46:55
Reply to  דה שוט

עם הרבה כישרון

jordy
jordy
04/01/2021 1:46:28

הדעה שלי: יותר כיף לראות את ווש בלי ביל מאשר עם ביל

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:50:41
Reply to  jordy

צודק

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 1:49:51

כמה שרואים יותר משחקים של בראדלי ביל הערך שלו יורד

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:51:15

הוא כוכב. חכה בסבלנות

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:50:56

ראס עם + 8 פתח את הריצה

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:51:05

זה משחק או לקט של ראס בשקטין א-פול?

meirem
meirem
04/01/2021 2:06:42

גדול

מנחם לס
Admin
04/01/2021 1:51:08

אם ברטנס ממשיך ככה, הוא לוקח את מקומו של אבדיה בחמישייה

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:53:50
Reply to  מנחם לס

ברטנס חולני. הצלף מס' 1 בליגה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:52:19

אבדיה מפחד מעצמו. רק לא לעשות טעות. חבל. אתה בן 20 באופן קורט – לך לסל!

מנחם לס
Admin
04/01/2021 1:52:25

הנה הבעייה של אבדיה: למה הוא לא ניכנס לסל???????

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:54:41
Reply to  מנחם לס

אבדיה חולה במחלה ניוונית קשה שנקראת ראסל ווסטברוק

Smiley
Editor
04/01/2021 1:53:32

רבע שני איום ונורא של הנטס – בתפקיד הגיבור: כריס לאברט

מנחם לס
Admin
04/01/2021 1:53:52

אתם רואים ב-STREAM ב-3-4 שניות לפני

popo
popo
04/01/2021 1:55:24

ווש זה ערמת פחים שנותנים לך פעם בכמה דקות איזה מהלך שגורם לך להתאהב בחרא שהם מציעים, בקיצור, קבוצה של ראס.

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:57:04

אני די בטוח שראול נטו אנטישמי

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:58:39

ווש זה מדבר. ראס יצא נשאר רק ביל. ההבדל בכישרון בין הקבוצות 98:13

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 1:59:21

שני הצלפים הטובים בליגה ראש-בראש

אור
אור
04/01/2021 1:59:31

אני מבין שכולם אשמים בהכל חוץ מאבדיה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 1:59:59

טמיר – תראה מה קרה כשראס יצא 🤦‍♂️ כמה כישרון בברוקלין מדהים

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:01:16
Reply to  דה שוט

עם כישרון לא הולכים למכולת

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:00:11

בראדלי ביל פרש מהקבוצה והקים סיעה עצמאית

jordy
jordy
04/01/2021 2:00:40

איך אני רוצה שקיירי יבחר לחמישייה הראשונה

Smiley
Editor
04/01/2021 2:01:20

איזה שואו של קיירי, נתן פה סדנה. אבל עדיין ברוקלין זה דוראנט – הם פשוט נראים אחרת כשהוא על המגרש

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:01:41

ווש עם שני רוקדים ובחירה 42 בחמישייה. תעשו טובה…

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:01:50
Reply to  דה שוט

רוקים

popo
popo
04/01/2021 2:02:01

לא יעזור
כמה שראס גרוע כשהוא על המגרש ווש יותר טובה.
ביל משהו תקוע אצלו.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:08:56
Reply to  popo

+ 11

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:03:57

ראס חזר. הכל טוב

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:08:28

אינטנסיביות מאוד גבוהה לפתיחת עונה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:10:08

לא פייר. לדוראנט יש צ׳יט

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:11:25

זה משחק של 15 הפרש לברוקלין. וזה ביום גרוע שלה.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:14:27

זה יום טוב של ברוקלין. כולם קולעים. בדרכ הם מחטיאים הרבה יותר. אבל כן – זה דויד נגד גוליית

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:13:30

יש מדינות שעבירה על ווסטברוק בשלשה מזכה אותך בכריתת יד

Smiley
Editor
04/01/2021 2:14:47

פשוט תחרות קליעה בברוקלין, אף אחד לא מנסה לשמור

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:16:34
Reply to  Smiley

הגנה ממש ירודה. בלי שום חשיבה. בגלל זה דוראנט מתוסכל. כעס על האריס. הם שומרים נורא

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:15:34

נראה לי שאבדיה קצת נבהל הערב

popo
popo
04/01/2021 2:17:30

מי שחקן טוב יותר האריס או ברטאנט?
אני עם האריס בעיניים מעורפלות.

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:26:16
Reply to  popo

האריס overall שחקן יותר טוב אבל אני הייתי לוקח את ברטנס כי אם כבר התמחות במשהו אז עד הסוף וברטנס נשק יותר קטלני

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:28:33
Reply to  popo

האריס

popo
popo
04/01/2021 2:19:07

אבל בגדול ווש מפתיעים הערב לטובה ונותנים פייט לשני השחקנים הטובים בליגה התקפית.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:29:00
Reply to  popo

+ 11
הייתי בטוח שנלך לישון בחצי

אור
אור
04/01/2021 2:22:32

מעניין אם במשחק של וושינגטון מול אטלנטה מי מביניהן תגיע ל-150 נקודות

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:24:32

יש לי וידוי. אני אוהב את דרוזן.
לאיזה עמותה אני נרשם?

popo
popo
04/01/2021 2:26:22

תאלץ לפתוח לבד.
להיות המזכיר היו"ר ותורמים…

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:27:41

אני מת עליו. מהיום הראשון

Dejong
Dejong
04/01/2021 2:27:19

ביל זה זוועה שלא ראיתי הרבה זמן.
מכדרר למוות, זורק זריקות שלא קשורות לכלום, פשוט מחרב את הוויזארדס. מסתכל ולא מבין איך לא עוצרים את השיגעון הזה, פאקינג 10 אנשי צוות בשביל לתת לשחק אחד להשתולל במגרש.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:30:07
Reply to  Dejong

תרגיע חבריקו, הוא כוכב. סוחב רוקים ובחירות סיבוב שני על הגב. כל ההגנה מתרכזת רק בו

Dejong
Dejong
04/01/2021 2:35:27
Reply to  דה שוט

להיות כוכב מוביל לא אומר לשחק באופן מופרע.
קח על עצמך, תזרוק יותר, אין בעיה. אבל הוא עושה את זה באופן נורא. מקבל כדור, מכדרר עד שמסתבך או לחילופין זורק ג'אמפשוט בלתי אפשרי. שום תחכום, שום מחשבה, לא חושב אפילו על אופציה של להזיז את הכדור. זה לא כדורסל, גם לא במונחים של nba

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:30:34
Reply to  Dejong

ברוכים הבאים ל-NBA

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:30:04

רודי גיי – מס' 3 במפלגת הג'אמפ שוט היפה בליגה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:30:37

1 ננוחם
2 כרמלה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:33:35

ראס מוסר מחונן. כל השנים. טופ 5

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:33:44

קונלי מצא השנה מחדש את הקליעה שלו. וזה חדשות טובות מאוד ליוטה.

לילי
לילי
04/01/2021 2:36:41

זה לא רק הקליעה, הוא מחובר לקבוצה, מאבד פחות, מוסר יותר.
רק שימשיך.

Smiley
Editor
04/01/2021 2:35:09

סוף סוף הוויזארדס מנצלים מיס-מאצים

popo
popo
04/01/2021 2:35:40

ווש משחקים חכם
הולכים על המיסמאצ' בכל התקפה. סלים קלים. יפה

popo
popo
04/01/2021 2:37:42

ומה אומרים פה על ניהול המשחק של ראס
אשך יקירי לא תזרוק עצם?

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:44:18
Reply to  popo

לא ראיתי, הייתי בספרס

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:38:47

יואו איזה חצוף
קיירי עוצר הכל ומבקש פסק זמן מעל הראש של נאש.
נאש עומד בצד גלמוד בזמן שקיירי מדסקס עם דוראנט.
רגע אחד שמראה לאן הולכת העונה של ברוקלין.

לילי
לילי
04/01/2021 2:41:09

לא יעזור כמה יפה הוא ישחק, את קיירי אני לא אוהב לעולם.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:39:03

קיירי הרבה יותר חזק ממה שהוא נראה. ודוראנט עם עוד צ׳יט

לילי
לילי
04/01/2021 2:39:39

קלרקסון מפתיע אותי לטובה השנה.
הוא ממש מתאמץ בהגנה ואפילו מנסה למסור לפעמים.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:41:52

ווש חמודים אני מת עליהם. פאול טוב ברטאנס

Smiley
Editor
04/01/2021 2:43:19

או שהנטס טובים מאוד או גרועים מאוד, אין אמצע

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:43:20

בראיינט זה טריסטן תומפסון יותר כשרוני

לילי
לילי
04/01/2021 2:48:10

אני אוהבת אותו.
הוא ואבדיה יכולים להיות מצויינים ביחד.

jordy
jordy
04/01/2021 2:44:03

ספרתי 4 מסירות של ביל מאז שהתחילה המחצית

jordy
jordy
04/01/2021 2:44:18
Reply to  jordy

יכול להיות שאני טועה

shadow
shadow
04/01/2021 2:47:07

4 דקות לסוף השלישי ווושינגטון מובילים לא יודע אם זה אומר יותר על וושינגטון או יותר על ברוקלין

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:50:53
Reply to  shadow

דו״צ

jordy
jordy
04/01/2021 2:48:27

איש סמית' צריך להיות רכז פותח

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:50:49
Reply to  jordy

1+
נטו מחליף, וראס מתלה מגבות

Smiley
Editor
04/01/2021 2:50:15

למה בכלל חושבים למסור ללופז, הוא כל כך מוגבל

popo
popo
04/01/2021 2:51:27

סתם סקר קטן
כל מי שפה חשב שברוקלין תטרוף את ווש. לא?

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:53:21
Reply to  popo

ברור

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:52:35

אלן זה מטוש אנושי

jordy
jordy
04/01/2021 2:55:45

מתי האצימורה יבין שהוא לא יודע לקלוע מ3?

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 2:56:46

משחק חזק מאוד. שתי הקבוצות נלחמות. אבדיה קצת בהלם. ברוך הבא לאנ בי איי

Smiley
Editor
04/01/2021 2:57:24

אם נאש לובש מדים וחוזר הוא השחקן הטוב במגרש

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 2:57:53

ברכות ליעקב פולטל על נקודה ראשונה מהעונשין העונה (אחרי 7 החטאות).
מאנו שלנו יכול להיות רגוע.

jordy
jordy
04/01/2021 2:57:59

איך זה שהשיפוט במשחק הזה הרבה יותר טוב מבערך כל משחק של לברון?

popo
popo
04/01/2021 2:58:31

חחח
מה זה היה?
מה מתחולל במוח של שחקן NBA??
נורא מסקרן…

אור
אור
04/01/2021 2:59:47

מה אומרים, משחק הבא אבדיה מסופסל?

shadow
shadow
04/01/2021 3:05:58
Reply to  אור

פסיבי מדי הוא מביא את זה על עצמו

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:09:40
Reply to  אור

לא נעים להגיד. היום יש משחק חזק – הוא עדיין לא ברמה

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:07:23

ראס במדיניות אדמה חרוכה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:08:59

ראס עם 9 ברבע. שרפו לו כבר שני אסיסטים.

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:12:11

ברוקלין נראית בדרך לקטסטרופה.
חדר ההלבשה של הקליפרס עונה שעברה יהיה כלום לעומת מה שהולך לצאת מזה של ברוקלין העונה.

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:13:48

ככה זה כששני טמבלים מחליטים שהם יכולים להיות השחקנים, הג'יאמים, המאמנים והבעלים.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:17:06

דוראנט יעלה הילוך, יבין שהסוציאליזם הזה לא עובד. נאש על תקן עציץ

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:15:23

ראס נכנס ראש בראש עם ננוחם 🤦‍♂️ כל השנים באוק סיטי הוא חשב שהוא טוב כמוהו 🤦‍♂️🤦‍♂️

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:17:46
Reply to  דה שוט

הוא עדיין חושב שהוא טוב כמוהו…

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 3:16:37

די ווסטברוק מספיק כבר
כל קבוצה שאתה משחק אתה הורג
אי אפשר כבר עם הזבל שהוא משאיר על המגרש
קולע 20 לקבוצה שלו ונותן 40 לקבוצה השניה בהגנה איומה,איבוד כדור וזריקות שאין להן סיכוי להיכנס

popo
popo
04/01/2021 3:17:54

הוא היה טוב היום
מה לעשות?!

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 3:20:46
Reply to  popo

גם כשהוא "טוב" הוא רע

popo
popo
04/01/2021 3:16:41

והנה ווש מפסידה גם את זה

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:16:54

יש למישהו ספק שברוקלין תנצח בהתגוששות הבוץ הזו?
יש להם את שלושת השחקנים שמכריעים משחקים בצד שלהם – דוראנט, קיירי וראס.

popo
popo
04/01/2021 3:18:38

חחח
גם ביל.

Smiley
Editor
04/01/2021 3:21:01

ווסטברוק לפחות שומר ולא נותן להכניס כדור לדוראנט בפוסט

שחר אלוני
04/01/2021 3:23:44

לייקרס משחקים 5 דקות כן 5 דקות לא
לברון, מתיוס וגם שרודר והראל היו טובים היום

מנחם לס
Admin
04/01/2021 3:24:06

זה המשחק בו אבדיה הפסיד את מקומו בחמישייה. הוא פשוט צעיר מדי, לא אגרסיבי מספיק, וחולמני. ברטנס הרבה יותר טוב ממנו. נקודה.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 3:26:04
Reply to  מנחם לס

זה לא כזה רע , הוא צריך להתחזק פיזית , הוא צריך לעבוד על המשחק שלו והבטחון שלו ולעבוד על המשחק
הבעיה שאני לא בטוח שיש צוות אימון מספיק טוב כדי לעזור לו

המשגיח
Admin
04/01/2021 3:26:41
Reply to  מנחם לס

יכול להיות שעדיף לו מהספסל

מנחם לס
Admin
04/01/2021 3:25:06

הריבאונד שברטנס לקח עכשיו אבדיה בחיים לא היה לוקח

שחר אלוני
04/01/2021 3:26:19

לובאו קבארו מהנטס הוא אמריקאי?

Smiley
Editor
04/01/2021 3:26:45

צרפתי נדמה לי

שחר אלוני
04/01/2021 3:27:10

צרפתי

Smiley
Editor
04/01/2021 3:26:25

הוויזארדס לא רוצים לנצח

המשגיח
Admin
04/01/2021 3:26:30

מדהים הווסטברוק הזה עם ההחטאות שלו

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:26:35

סוף סוף ווסטברוק עושה את המהלכים הנכונים כדי לעזור לדוראנט בקריירה

ארבל חילבה
ארבל חילבה
04/01/2021 3:27:28

בעט אותו לגולדן, יותר מזה?

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:28:33

צודק

ארבל חילבה
ארבל חילבה
04/01/2021 3:26:46

מי שחשב שיש סיכוי שראסל יקלע את השלשה הזאת –
שיקום.

שחר אלוני
04/01/2021 3:27:34

מה שרציתי לשאול 🙂

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:27:27

איזה מתח

Smiley
Editor
04/01/2021 3:28:31

בסוף מה שהורג את הנטס זה ריבאונד הגנה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:28:55

😎

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 3:29:26

דוראנט וקיירי מחטיאים חופשיים

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:30:52

שני נחשים ארסיים הולכים להכיש הרבה את הידיים שמאכילות אותם הלילה.

jordy
jordy
04/01/2021 3:31:05

רק אומר שבראדלי ביל עם 13 מסירות כל המחצית השנייה

Smiley
Editor
04/01/2021 3:31:24

שני מבטים טובים לשני השחקנים הכי טובים והחטיאו.
בראיינט איש המשחק שלי

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:31:29

ראס עם 13 ברבע ה-4, יחס מעולה אסיסטים לאיבודים, הגנה טובה וניהול מעולה. המשחק הזה רשום על שמו.

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:34:55
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחח
תגובת הלילה!

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:38:10

היחידי בחמישייה עם מדד -+ לא שלילי

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:44:35
Reply to  דה שוט

מדד שמדד
ראס בעיניים נמדד
ובחלק הקרנית ששרד
את הברד.

popo
popo
04/01/2021 3:33:06

ישששששששששששששש

Smiley
Editor
04/01/2021 3:34:53

בוגדנוביץ' לא מרחם על הספרס

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:36:38
Reply to  Smiley

גם לא על ילדי הגן

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:35:54

ראס וביל עם רוקים ושחקני סיבוב שני ניצחו קבוצה הרבה יותר מוכשרת. ברוקסי 2 רמות מעל נאש. ווש נתנו רבע רביעי עם מעט מאוד טעויות. אנשים פה באים עם השריקות מהבית.
נ.ב.
ההחטאה של ראס בסוף, שכולם קיללו, הייתה בסוף שעון, עם כדור שהגיע אליו לא לפי התוכנית.

popo
popo
04/01/2021 3:39:18
Reply to  דה שוט

כן ראס היה מעולה
מראה שיש לו עדיין
וככל שתתפתח הענה הוא יכנס לכושר נראה עוד איזה דינקוק אולי.

popo
popo
04/01/2021 3:37:37

אחלה משחק! וואו הכל היה פה!
משנה את תמונות תחתית המזרח
ווש צוברת בטחון יכולה להסתכל לפילי בעיניים ולקחת להם משחק ואז בכלל כל התמונה משתנה.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 3:39:45
Reply to  popo

וושינגטון יכולה להסתכל מלמטה על אמביד עושה עליהם דאנק

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:45:53

תפסת גובה פרוסס, מברוק, העונה רק התחילה. עד עכשיו ניצחתם את נס ציונה וגן יבנה. מציע לחכות קצת עם השמפניה 😉

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 3:51:31
Reply to  דה שוט

אם אני לא טועה וושינגטון ממוקמת בדיוק בין נס ציונה לגן יבנה

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 4:01:20

בינתיים אתה צודק. אין לי מה להגיד. מציע רק להרחיק את ההמבורגרים מאמביד, עוד חודש חודשיים מגיע השלב הזה שהוא מתחיל להתעייף 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 4:06:40
Reply to  דה שוט

בגלל הקוביד סגרו את כל הצ'יזסטייקס בפילי ואמביד נהיה וויגן

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:40:59
Reply to  popo

הלוואי. ראס מתאושש, ביל מתחבר, דבר אחד בטוח – מהיום כולנו וושינגטון

אשך טמיר המקורי
04/01/2021 3:49:51

fact check:
————–
ראס וביל היו מזעזעים, בלגנו משחק וזרקו קלינגים כאוות נפשם, וכמעט הצליחו להפסיד לחבריהם משחק מול קבוצה טיפשה ללא מאמן, הגנה או ריבאונד, עם שני סוליסטים שלא פגעו היום.

דה שוט
דה שוט
04/01/2021 3:59:12

חחח מאיפה הבאת את זה? נראה לי עשית העתק הדבק ממשחק אחר. בינתיים אתם מקבלים בראש, ובלי קשר לכלום חייבים לשלוח צוותים רפואיים – יש טבח באריזונה

popo
popo
04/01/2021 3:56:52

חח
תחשוב מהאשך השני.

Smiley
Editor
04/01/2021 4:42:55

הווריורס נתנו פה כמה דקות של נחת לאוהדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב טנש אני רואה גורגי בוי נותן לכם סדנת ניגוב והמדדה מדדה בנגרייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז צריך את הארדן בנטס או שיפגע בכימיה? 😂😂😂😂
יאללה טראסט הבטחת לי השבוע השמן נוחת אצלנו אני מחכה לחם מהתנור

trusttheprocess
trusttheprocess
04/01/2021 5:06:02

לא נראה לי שזה יקרה , לתדהמת כולם פילי משחקים טוב והארדן קולע כל משחק 40 נקודות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת נגד מי פילי שיחקו😂😂 ליגה ב מזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק הצטרפתי והטנשים מצמצמים ממינוס 20 לקאמק אין תודה טנש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אווו בוקררר רק 2 איזה שלשה לגורגי על הראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שלשה של איבאקה יאללה

Smiley
Editor
04/01/2021 4:54:03

יש משחק באריזונה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

קמתי ישר לריצת 12 0 של טנש שישלחו לי פרחים😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח בוקר גם למד להוציא יפה זריקות ל3 גורגי אהבל קופץ עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בחיים בחיים לא היה תוקף של גורג חחחח איך היה לי ברור שפול נצמד אליו שהוא ישר יפול חחחחח מרילומטר ראיתי זה גורג לא עשה כלום בולשיט קול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס מנסיםצשטיקים על גורגי בוי שמנגב אותם להוציא אותו מהמשחק 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר תפס תחת זורק לגורגי אל ביט יור אס 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המדדה מחוסל עי קראודר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראודר שולט במדדה טוטאלית 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המדדה עם 4 מ16 מהשדה 13 נק שהאיש שלי קראודר משפיט אותו 😂😂😂 הוא לא מצליח לתפוס עליו את הספוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש מה אומר על קראודר? הוא גם יקשה על השיקצה הבעיה שהשיקצה בא עם הפרשים באפור וידביקו עבירות😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר עושה צחוק מהכלבת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו פול גורג לא בהכרה מתימוריס חוזר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראודר הפך את קאווי לביץ שלו 😂😂😂 לוק דאון
אייטון רואה כדור רק אם הוא לוקח ריב 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטום נועל את הטקס משחק טפשי מאד של הסאנס במקום לבודד את אייטון על גמדי הקליפרס כדור 1 לא מסרו 1 כל הרבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראודר האיש שלי בהגנת אחד על אחד בלבד בלי עזרה וכלום שם את המדדה על 4 מ21 מהשדה עם 15 נק!
בשכונה זה נקרא i own you bitch😂😂
דיאנדרה אייטון 22 נק ב3 רבעים רבע אחרון הפעם היחידה שנגע בכדור היה ריב התקפה והוא קלע. 24 ב9 מ12 מהשדה 😂😂
דפוס קבוע אצל הסאנס אין כדורים לאייטון רבע אחרון אף פעם.
הגנרל הקטן ממדר אותו ומנסה לנצח לבד הוא ניסה תרגיל טריי עם נאטמאג לעצמו על גורג אבל הוא איטי מידי אז נתקע והוציא כדור 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו אני רואה סטפן עם 45 ב3 רבעים😋

ברוך רובין
ברוך רובין
04/01/2021 5:35:35

סטפן הפך את לילארד לביץ שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנת פורטלנד מביכה אין לי מילה אחרת שחקן בזון של החיים שלו וכלום חדש בשביל לעצור אותו קליר פאת מהלך הם לעולם לא יגיעו לכלום עם המאמן הזה אחד הגרועים בליגה ברמה של ברוקס וסילי בילי.
הלוואי תיבס היה מאמן אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד גרין 3 רבעים עם 0 נק משחק שני רצוף 😂😂😂😂😂😂😂
שחקן מס 52 בהופס 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי מפטרים את סטוטס מי מחליף את דארקסייד בקליר פאת הטורקי?
מדהים שפורטלנד מרשים לגולדן לקלוע ככה פשוט העתק של הפליקנס עם גנטרי ההבדל היחיד זה שיש להם שחקן ברמה של דמיאן ולכן הם יעני מצליחים יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטפן בדרך ל60

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן עם 3 2 מטר מה3 חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

50 לסטפן הטורקי פשוט עוזב אותן 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לילי כריות במלוא תפארתה כל התקפה קליר פאת אין לחץ על סטפן דאבל טים כלום פשוט כלום לוקח וחודר בקלילות מדהים

ירון, החלום
ירון, החלום
04/01/2021 5:55:58

בסד
אני יודע שזה באיחור, אבל באמת, קיירי ודוראנט נתנו את המשחק במתנה…..
שב'ר , ועדת חקירה מיידית, אולי קיבלו שוחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורטלנד עושים טובה לדריי ושולחים אותו לקו שיהיה לו נקודות 😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
04/01/2021 6:04:44

קרי שבר את השיא מול לילי כריות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטפן 62 נק יא ראבי עשה ניגוב חבלז